Levering

Normalt har du varene på postkontoret innen 5-10 dager fra vi har behandlet din bestilling. Postkontoret gir deg beskjed når pakken kan hentes. NB! For abonnement gjelder egne betingelser. Se fanen FAQ.

Du har to ukers frist til å hente pakken din på ditt nærmeste postkontor. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. Dette er Postens reglementer. I tillegg, vil du bli fakturert for fraktkostnadene.

Vi anbefaler at du velger postens Klimanøytral servicepakke ved forsendelse av varer som har en viss verdi. Da er pakken sporbar! 

MERK! Det er svært viktig at du oppgir fullstendig og korrekt adresse for at din bestilling skal nå fram til deg! Posten er meget strenge og vi opplever noen ganger å få post i retur fordi gate-/veinavn ikke er oppgitt eller er fullstending, med korrekt gate-/veinummer. Bestiller du til et firma/firmaadresse MÅ du oppgi firmanavn og ikke bare ditt navn, ellers risikerer du at pakken returneres, siden ditt navn ikke er folkeregistrert på firmaets adresse. Ved retur av bestillinger i slike tilfeller, hvor adressen er mangelfull / har manglende opplysninger belastes du for ekstra porto ved ny utsendelse.

Betaling

Varene betales i nettbutikken ved bestiiling. Du kan velge å betale med kort eller Klarna faktura. 

Oppkrav
Hvis du har valgt oppkravsgebyr vil gebyret komme i tillegg til fakturabeløpet.
 
Kunder på Svalbard

Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Av denne grunn blir hver bestilling belastet med dette gebyret som f.t. er kr 160,- .